Drobečková navigace

Úvod > Pro rodiče > Kdo pečuje o děti

Kdo pečuje o děti

ředitelka a učitelky:
12 kvalifikovaných učitelek na 1,0 úvazku, 1 kvalifikovaná učitelka na 0,5 úvazku
 

Gabriela Hermannová, Martina Dalibová, Michaela Lapáčková, Jaroslava Petržilková, Zdeňka Hubáčková, Marie Pretlová,  Mgr. Klára Loudová, Ivana Hrbková, Mgr.Václava Andrlová, Jana Březinová, Petra Baziková, Světla Vejvodová, Kristýna Zahejská

   
hospodářka: 1 kvalifikovaná osoba na 0,5 úvazku: Dana Menclová
kuchařky:

2 kvalifikované osoby na 1,0 úvazku: Kateřina Panošová, Miloslava Goldová a / 2 pomocné kuchařky na 1,5 úvazku: Oksana Krupičková, Dijana Čerekovič

uklízečky:

4 osoby na 3,5 úvazku: Jana Sekaninová, Eva Kácovská, Hana Filipová, Dijana Čerekovič

 

 

Členky pedagogického sboru absolvují během školního roku množství školení a seminářů zaměřených na předškolní výchovu a vzdělávání: 

ve školním roce 2018/19 absolvovaly paní učitelky tato školení, kurzy a semináře: Úrazy ve školách, Zdravotník zotavovacích akcí,Pedagogická podpora dětí s OŠD v MŠ, Asertivní komunikační techniky pro pedagogy, Jak efektivně komunikovat s rodiči v MŠ?, Komunikace jako účinný nástroj spolupráce školy a rodiny, Jak účinně pracovat se stresem?, Techniky asertivní komunikace - prakticky, Zvládání konfliktních situací, Infekční a parazitární onemocnění u dětí předškolního věku, MŠ v roce 2019 - financování+motivace+legislativa, Jak zvládnout administraci v MŠ?, Učení hrou a prožitkem Josepha Cornella na příkladu EVP, Sebekoučink pro pedagogy, Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina - Basic I..

Paní hospodářka a kuchařky absolvovaly: Praktický seminář Asociace společného stravování, Školní jídelna v paragrafech, Příprava kompletního menu pro děti školního a předškolního věku, Kurz I.pomoci u dětí, GDPR ve školách.

Ostatní provoz.zaměstnanci (uklizečky a pomocné kuchařky) absolvovaly: Kurz I.pomoci u dětí, GDPR ve školách.

 

ve školním roce 2017/18 absolvovaly paní učitelky tato školení, kurzy a semináře: Dramatická výchova v MŠ, Kurz Aj pro pedagogické pracovníky, Individuální vzdělávací plán pro dítě v MŠ, Vedení porad pro řídící pracovníky škol, Tvoříme pravidla s dětmi v mŠ, Plán pedagogické podpory a práce s dítětem v rámci I.stupně podpůrných opatření, GDPR pro školy, Úspěšné zvládání konfliktních a stresových situací a antistresové a relaxační techniky pro pedagogy, Změny v činnosti MŠ, Zdroje pro tvorbu digitálních výukových materiálů, Základy cloudových řešení v MŠ, Výtvarné a pracovní činnosti pro rozvoj představivosti a fantazie, Rétorika a umění prezentace, Grafomotorika a rytmická cvičení u dětí v MŠ, Od Mikuláše k Vánocům, Předčtenářská gramotnost, Dyslexie a dysortografie prakticky, Aktuální změny školské legislativy, Dětský výtvarný projev a jeho zvláštnosti, Tajemství barev, Společné vzdělávání v MŠ, Sexuální výchova v MŠ.

Paní kuchařky a paní hospodářka absolvovaly: Chutné a zdravé vaření - v hlavní roli zelenina a obiloviny,

ve školním roce 2016/17 absolvovaly paní učitelky tato školení, kurzy a semináře: Aktuální školská legislativa - pedagog mezi paragrafy,Integrace a inkluze bez rizik, Dramatická dílna - příběhy jako první přímé zdroje učení, Písnička jako dárek, Jak zpracovat dokumentaci v MŠ, Cestujeme kolem světa - Afrika, Školská legislativa v aktuálním znění, Zážitkový kurz I.pomoci - REAL, Předmatematická výchova nově, Písničky Pavla Jurkoviče s hrou na zvonkohry a s pohybem, Dyspraxie u dětí v MŠ, Tvoříme pravidla s dětmi v MŠ, Formativní hodnocení dětí předškolního věku,Jak pěstovat spolupráci rodičů a školy, Konzultace k výzvě - Šablony OP VVV, Grafomotorika a rytmická cvičení u dětí v MŠ, Pedagogická podpora dětí s OŠD v MŠ, Komunikace a práce v týmu, Jóga s dětmi I., Objevuje se šikana u dětí předškolního a mladšího šk. věku?.

Paní kuchařky a paní hospodářka absolvovaly: Nové trendy v moderním vaření

ve školním roce 2015/16 absolvovaly paní učitelky tato školení, kurzy a semináře: Kurz léčebné výživy a její praktické aplikace (ved.ŠJ), Objevuje se šikana u předškolních dětí?, Dítě s odlišným mateřským jazykem v podmínkách MŠ, Hudebně pohybová výchova - 4 roční období, Dobrý vstup do ZŠ, Asertiveta v prostředí MŠ, Život s pravidly, limity a rituály, Čertovské dovádění -hudební nadílka, Výchova k samostatnosti, Time management, Školské zákony a zákon o pedagogických pracovnících, Nové trendy v moderním vaření (hospodářka a ved.ŠJ), Psychická odolnost, Zdravotník zotavovacích akcí, Řemesla a povolání s hudbou a pohybem, Hodnocení pedagogických pracovníků, Motivace zaměstnanců a vedení hodnotících rozhovorů, Komunikace a práce v týmu, Písničky Pavla Jurkoviče spojené s hrou na zvonkohry, Jak individualizovat, když je třída plná dětí?, Vnitřní kontrolní systém škol.příspěv.organizací, Pedagogická podpora dětí s OŠD v MŠ, Rozvoj percepčně kognitivních funkcí u dětí předškolního věku, Rodičovská vztahová vazba a poruchy osobnosti.

ve školním roce 2014/2015 absolvovaly paní učitelky tato školení, kurzy a semináře: Komunikace a práce v týmu (i provozní zaměstnanci); Komunikace s rodiči v problémových situacích; Práva a povinnosti ředitelky MŠ; Předškolák s problémovým chováním; Předčtenářská gramotnost; Ekonaratologie; Objevuje se šikana u předškolních dětí?; Cvičíme taj-či s dětmi; Pedagog mezi paragrafy; Prvky muzikoterapie při práci v MŠ; Předškoláci v MŠ; Nové metody práce s předškolními dětmi II.; Podpora logopedické prevence v MŠ; Dítě s odkladem zahájení povinné šk.docházky v běžné MŠ; Vývoj řeči a komunikace u dětí; Tvoříme pravidla s dětmi v MŠ; Dramatická výchova v MŠ; Třesky plesky, hravě česky

ve školním roce 2013/2014 absolvovaly paní učitelky tato školení, kurzy a semináře: Výchova k samostatnosti; Základní norma zdravotnických znalostí; Využití relaxačních technik při práci s dětmi s ADHD a ADD; Diagnostika dovedností předškoláka; Prevence syndromu vyhoření v osobním i pracovním životě; Objevuje se šikana u předškolních dětí?; Komunikace a práce v týmu; Asertivní řešení konfliktů, Psychická odolnost, Komunikace s rodiči; Drobné hry pro děti mladšího šk.věku; Jaro s pastely; Lezení-základ grafomotoriky; Hranice a rituály ve výchově dětí; Psychohygiena a pedagogická profese; Adaptace na změny; Jak zacházet se stresem

ve školním roce 2012/2013 absolvovaly paní učitelky tato školení a semináře: Jak pěstovat spolupráci rodičů a školy, Dětský vzdor v MŠ, Jak vést efektivní dialog s rodiči, Nové metody práce s dětmi, Novinky v oblasti školství, Hra jako vstup do života-osobnostně sociální výchova, Enviromentální výchova v MŠ, Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagog.pracovníky, Workshop inkluzivní výuky pro pedagogy MŠ, Prevence syndromu vyhoření pro pracovníky MŠ, Seminář asertivního jednání, Jak odstranit grafomotorické obtíže u dětí MŠ, Mateřské školy a závazná legislativa, Principy pedagogiky Montessori, Hyperaktivní děti v MŠ, Projekt Ekoškolka - zapojení do projektu

ve školním roce 2011/2012 absolvovaly paní učitelky tato školení a semináře: Interaktivní výuka v MŠ, Hledání příčin kázeňských problémů u dětí v předškolním věku, Rodiče a učitel v MŠ - komunikace a sebereflexe, Inovace výuky, Dramatická výchova v předškolních zařízeních, Současná MŠ a její řízení, Řízení mateřské školy v kostce, Realizace-změny a úpravy školního vzdělávacího programu PV v MŠ, Příroda a kultura v MŠ, Hospitační činnost v systému pedagogického řízení školy

ve školním roce 2010/2011 absolvovaly paní učitelky tato školení a semináře: Jak pěstovat spolupráci rodičů a školy, Vytváření pracovních návyků a trénování pozornosti u dětí v MŠ, Předškoláci v MŠ, Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku, Barevné motivy - výtvarná dílna, Poruchy chování a koncentrace, Pohybový seminář - Podzimní roztančení, Vývoj řeči a komunikace v MŠ, Rozvoj vnímání dítěte předškolního věku, Hledání příčin kázeňských problémů u dětí předškolního věku, Jsem neposedný - co s tím mám dělat?, Školní zralost a zápis do školy, Konference MRKVIČKA (školky se zájmem o ekologickou výchovu)